Paris/shopping

En av de bästa grejerna är shoppingen. Jag kom hem med en massa finfina grejer och hjärtat bultar lite när jag tänker på alla mina fynd!


Sista timmarna var jag på desperat jakt efter en present till Jacob (JAG VET, hur svårt kan det vara att hitta en present till den viktigaste personen i en stad som Paris??! Eh. jag hade svårigheter..!) Det slutade med att jag hittade en väst till honom + den här jackan som jag tänkte ha i vår. 150 pix, kan ni tänka er! Just nu hänger den på vädring cause I gotta tell you, it did not smell like roses....


Förutom den eminenta jackan fyndade jag den här gröna portmonän i samma butik. 2 euro, B R A grejer!


Köpte dessa två tröjor. ÄLSKAROM. Från HM på Champs-Élysées.



Liksom den här kjolen. Det stod mitt namn på. Den kommer vara så fin i vår, när man kan vara barbent.


Och så köpte jag örhängen på Lafayette. Isbjörnar och klockor. Bättre blir det liksom inte.

Jag köpte lite Eiffeltorn också. Men de vill liksom inte laddas upp.

En helt underbar resa. Och flyg+5 nätter på ett okej hotell+mängder med mat+shopping+tunnelbanekort+Eiffeltornet=5500 kronor. Hur. Värt. Som. Helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0