Paris

Nu sitter jag med gott om tid. Paris step-by-step:


En första glims av Eiffeltornet. Vi kände oss lyckliga.


Efter att ha installerat oss på vårt finfina hotell, ätit kinamat och sovit ett par timmar drog vi till en jazzbar. Det var lite för pretentiöst för oss, h3h3. Tiny var dock sexig<3


Dag två åt vi frukost ett par kvarter från Champs-Élysées; baguette+dricka+bakelse för 70 kronor. VÄRT
Här hade jag varit utan kaffe i 32 timmar.


Och sen kom vi till Triumfbågen. Därefter shoppade jag hejvilt i ett par timmar och på vägen tillbaka till hotellet, efter remarkabla 39 timmar utan kaffe köpte jag mig en 575 cl latte på Starbucks. Lyckan var total.


Och det var ju nyårsafton. Efter lite såndan här förfest firade vi tolvslaget nere i tunnelbanan, på en perrong med tre hundra fransmän i ett stillastående tåg. Det var awesome!


Utsikten från Sacre Coeur. Vackraste staden. Notre Dame som syns på bilden besökte vi därnäst.


Och på kvällen besökte vi Latin Corner, där det bara jobbade killar i underkläder och det hängde bh:ar från taket.


Frukost<33 ÅH. jag skulle gå tillbaka till paris för att äta det här igen!


Vi tog pendeltåget till Eiffeltornet.


Bästa resan med bästa sällskapet!

Typ så var det. I korta drag. Åh!


Kommentarer
Postat av: CK

hahaha undra vad det e i min kopp på pendeln? hahaha ser sjukt typ...hög/full/rohypnolad ut hahaha

2011-01-09 @ 15:36:33
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0