Full heart, empty pockets

Hej, jag är här och jag lever men har fått stå ut med att leva som en grottmänniska den senaste veckan eftersom datorer + Johanna = falskt. Dessutom vet jag väl knappt om jag lever. Har dock varit ledig sedan i torsdags, hur underbart som helst faktiskt. Lite plugg, lite Jacob, lite Johan. Männen i mitt liv <3

Besökte Täby centrum med mamma idag. Jacob jobbar ju där så vi ville se what all the fuzz was about. Not much to report, alltså. Förutom att jag råkade spendera pengar. Hade egentligen en liten deal med mig själv: "den här veckan ska jag inte spendera några pengar." hehehhehe. Bra där, Johanna.
En bok, en kofta, ett par skor, en hårprodukt och en sjal senare så lider plånboken och jag har en panikångestattack eftersom jag just bränt mig på kreditkortet. Tröstar mig med att jag kommer tjäna lite flis imorgon..... Sorgen med ett stackars ekande tomt bankkonto. Tar till vattenflaskan och kryper ihop hos Jacob. Beundrar mina fynd och minns känslan av att vara rik... Ack ve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0