You're the only place that feels like home


Det finns ingen som kan muntra upp mig som min alldeles bästa pojkvän på ledsna söndagar som avslutar en väldigt ledsen vecka. Jacob är det bästa jag har just nu.

Efter att han försett mig med den resterande smeten av en kladdkaka i en röd bunke, klickade han upp bloglovin och sa "vill du läsa bloggar?" och så läste vi tio blogginlägg tillsammans. Visa roligare än andra. Jacob är väldigt bra att ha.

Strax bör jag återgå till kemiplugg, vilket inte alls lockar, så istället ska jag ta en lång dusch och bara ta hand om mig själv. Ikväll kommer bästa trion hit och dricker te och äter kladdkaka med mig. Kommer bli hur underbart som helst ♥

I övrigt längtar jag efter Paris. Paris Paris Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0