oct. 20

Ikväll har jag mycket som jag vill säga - till att börja med, ikväll handlar bara om modemagasin, bloggning och sömn. Sov så mycket som 8 timmar inatt and I l o v e d it!


I måndags var det den 18 oktober. Den 18 varje månad är en viktig dag för mig eftersom jag och Jaccob blev tillsammans 18 april på en Shout Out Louds-konsert. Hence, firade vi 6 månader tillsammans med middag ute igår (eftersom jag har min eminenta teaterkurs på måndagar). Jag har aldrig tidigare haft ett längre förhållande. Bara 3 veckorsgrejer som tagit slut innan de börjat och 3 månader som inte räknas. Jacob kom och överbevisade min lilla tes om att jag bara går att tyckas om i 3 veckor, påpekade Johan. Så rätt, my man. Det är trevligt att bli överbevisad, ibland.

Jag har ont i min fot. Antagligen för att jag hade klackar på mig hela dagen då jag framför allt annat spatserade omkring på Moderna Muséet med min farmor och farfar. Åt skagenmacka och fick ett kaffekort (!) på EH, precis vad jag behövde! Tack igen!

Under kvällen har jag även knåpat lite på en novell. Försöker så gott jag kan att göra någonting produktivt av alla ledsna tankar. Och eftersom jag knappt orkar med en blogg tänkte jag kanske publicera mina "verk" här istället, om jag lyckas sammanställa någonting någon gång... Åsikter?

SEDAN VILL JAG OCKSÅ SLÄNGA IN ETT GRATTIS PÅ 18ÅRSDAGEN TILL EN VISS TJEJ SOM HUSERAR I KENYA! GRATTIS MALIN, BÅDE TILL FÖDELSEDAG OCH DYKCERT. HOPPAS LIVET LEKER IKVÄLL!

Fortsätter på andra topic in a second.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0