"Evighet som kändes som en evighet på riktigt"

Det är så himla himla himla ledsamt att vara ledsen så mycket. Jag jobbar uppåt i alla fall och den här gången lär det bli drastiskt.

Nu, någonting annat. Jag är en samlare. Förutom bland annat hattar, baskrar och broscher samlar jag på bilder. Har en mapp på datorn där jag sparar bilder som jag kommer över på nätet. Det är allra roligast när man hittar bilder som liksom hör ihop fast vid olika tillfällen. Ja. Det gäller ju att ta vara på det roliga i livet... Här är några exempel:


Underbara Frida Gustavsson. Jag vill leva hennes liv, suck.


Jag ÄLSKAR de här! Jag vill hitta alla och sedan posta dem i vänners loggar när de fyller år!



Fina grejer. Har fler men hittar de inte just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0