Wawa höstlovet goes ooooon

Höstlov är nästan onödigt bra grejer när man verkligen förtjänat det.
Jacob bor praktiskt taget med mig, jag har ingen telefon och förutom matte har jag inte pluggat, man förtjänar att ta det lite lugnt tycker jag.

Förutom en GRYM helg då Racer firades, har vi firat pappas födelsedag genom att besöka Terrakottaarmen på Östasiatiska. Det var en fantastisk utställning, jag har velat se Terrakottaarmen sedan vår grymma historielärare Jonny visade oss en film om den i sexan. Efteråt tog vi oss en iskall men väldigt mysig promenad runt Skeppsholmen!

I tisdags var jag en lagom lång stund med finaste Skippy och Johan. Vi pratade sommarställen, fjällresor och vattenskotrar över datorskärmar och koppar med te.

Onsdagen var hittills allra bäst, mamma och jag skulle gå på Fotografiska men hade missöde med parkering och väder så vi bestämde oss för att äta lunch på NK och absolut inte spendera några pengar. Det gick bra. NOT
Fina mamma köpte en ny höstjacka och en svart blus för att göra min garderob helt komplett. Paris, here I come! Har inte orkat ta några bilder men det kommer säkert.

Jag köpte dessutom nya strumpbyxor som var toknice! När vi senare spatserade omkring på NK möttes vi av detta bord. Känns kopparna igen? Det har kommit nya flug-koppar som hör ihop med mustasch-koppen som jag köpte för snart ett år sedan. Jag råkar veta att jag kommer få en kopp med en svart fluga med vita prickar på ena sidan i julklapp, men det ska jag glömma bort!

Igår hängde vi ett tag på Eriksdalsbadet, det var asum. Idag har jag krattat löv, fikat med Nicole och hittat en vinterjacka till Jacob. Han är bra snygg min kille. Dessutom köpte han november-numret av Elle till mig idag. YES
Nu ska jag se på teve och börja sticka på en halsduk.

Betonar: jag har ingen telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0