14 - Vad hade jag på mig idag?

Min blogchallenge förskjuts med ytterligare en dag.

Idag skulle jag egentligen ha ätit brunch med mina bästa flickor men jag vaknade med en svag feberfrossa och eftersom min brors flickvän och hennes föräldrar kommer hit på middag ikväll kände jag att jag gjorde bäst i att stanna hemma och försöka komma på benen innan middagen.

Hur som helst, nu är jag piggare och idag har jag faktiskt sett ut såhär:

Bilden tog jag dock för drygt en vecka sedan.

Älskar kjolen, den var mammas på 90-talet.
Linnet kommer från HM och koftan är en tröja som jag klippt upp framtill.

Ska nog slänga på mig något annat när middagssällskapet kommer... 'Til then!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

SV: Tack så mycket! :D Gjorde båda tatueringarna på A'N'T här i Stockholm, ligger på Tyska Brinken i Gamla Stan :)

2010-12-11 @ 18:31:42
URL: http://remind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0