10 - Det här hade jag på mig idag



Ute och inne. Keep warm, stay fashion. Typ.

Jackan kommer från HM och halsduken från GANT. Klänningen kommer från Zara men är en gammal goding i min garderob. Skärpet kommer från Mulberry.

I övrigt var det en grym helg. Riktigt värd. Och imorgon är det studiedag som bland annat bjuder på filosofi och vår årliga skridskoåkning. Det kommer bli A to the WESOME!

Var på banken idag och fixade ett nytt kort (hehe råkade spärra det..) och passade samtidigt på att besöka the Phonehouse en snabbis. Har jag tur får jag min telefon imorgon. Det skulle göra tillvaron i snön så FEDT VÄRD.

Nu ska jag kura ihop mig med Jack.


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0