06 - Min dag

Dagen började i slow motion, är seriöst farligt trött just nu i och med mörkret. Efter att jag missat min buss och tagit nästa kom jag till Slussen och kastade mig på tunnelbanan mot tc. Blev väckt av en man en tid senare i Ropsten. Splendid.

Behöver jag säga att jag kom försent till skolan?



Efter 1 ¼ lektion(er) spatserade jag från skolan till min mammas jobb två gator bort och åt lunch med henne.

Därefter åkte jag hem, frös som sjutton trots koftor och halsduk.



Världen är egentligen vackrare på vintern.



Jag kom hem och blev varm igen, slumrade en stund och sedan fikade jag med min pappa och lillebror. Min allra bästa kopp med mustascher på, tihi!



Sedan kom Jacob. Finastee<3 Han kokade te och fikade också.

Nu ska vi se på Juno och glömma bort läxor som en liten tidig julklapp till oss själva. Whoop



Och såhär såg min collar ut idag, hehehe.......

Kommentarer
Postat av: CK

1) syns ditt namn ngnstans i screencapen?....

2) Behöver du verkligen mig till att tala om för dig varför Jacob är en bra bf? ;)

2010-12-01 @ 20:54:16
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com
Postat av: Anonym

hejhej! såg din kommentar på skvallerbloggen och jag kan bara säga: JA! snälla fixa en till matstrjek, du gjorde det ju bra förra gången och maten är en katastrof! :)

2010-12-01 @ 21:14:05
Postat av: CK

fail på att det stod ditt namn där HAHAHA= ser du någonstans att det jag skriver om handlar om ngt du sagt? ;)

2010-12-01 @ 21:20:05
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0