quick update:

heej poeple! kom nyss in genom dörren efter en utmärkt kväll på nype med eminenta vänner. Nora skulle firas ordentligt för den fina bruden fyllde arton i torsdags. det är svårt att skriva. hade sällis av gustav fram till för en halvtimme sen, fantastiskt trevligt tycker jag.
kom hem, fötterna påväg att dö av klackaar, jag plockade ett äpple och gick in. det måste vara det finaste äpple jag någonsin plockat, än mindre ätit. gott var det också. ni får se en bild imorgon när jag ska köra min mayor update om senaste dagarna, busy life, busy times.. det är hur som helst det bästa äpplet jag sett och som jag plockat i min alldeles egna trädgård. nu låter jag som Maria Montazami meeeeen det var ett bra äpple. Nu ska jag somna och imorgon ska jag duscha, äta, plugga, fira min kusse, plugga mera. Jag gillar't. Livet alltså.
dessutom vill jag informera om att jag spånar om ett nytt bloggprojekt, ett lite mer skämtsamt sådant som kanske till och med johan tycker om. mer om det när det blir aktuellt, jag KOMMER att stanna här, och nu vet ni lite. tjing!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

"...det är hur som helst det bästa äpplet jag sett" haha söööööt <3

2010-09-25 @ 20:27:07
URL: http://svenssonsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0