Mais pour l’instant ferme tes yeux, passe ta main dans mes cheveux

OMG. OMfG.

Igår bokade vi. Igår bokade vi Paris! Jag, Carro, Malin och Tiny. 2400 spänn per person för flyg+hotell. I fem nätter. FEM nätter. Det är helt sinnessjukt. Jag är så lycklig! Jag. Ska. Också. Med. Till. Paris.

Parisparisparisparis! Montmartre, Eiffeltornet, Rue de la bleublueblö, jaaaarrå! Nu gäller det bara att börja spara igen till en kassa att leva på. Det ska drickas mängder av cappuccinos, ätas bagetter, dansas omkring på toppen av le tour Eiffel, köpas ost och nougat bland de små butikerna i kvarteren runt Sacré Cour... Det blir en del.

Tack och lov har jag redan tre baskrar och de lär allihopa få följa med i väskan. Fyra tjejer på totalt 40 kg bagage (exkl. handbagage) KAN bli knepigt. PARIS! JAA! Lyckan är OBESKRIVLIG och hur ska vi kunna vänta i tre månader? Det kommer bli den allra förnämligaste lilla tripp någonsin!

Borde kanske hoppa i skor och jacka, halsduk och vantar för att börja röra mig mot skolan. Det vankas matteprov idag och jag är nervös som ett himla vrak. Fick i alla fall sova ut igår bredvid min man, måndagar är ju mina teaterkvällar.

Utöver det var jag på anställningsintervju igår! Jag tror att jag klarade mig förträffligt, ska provjobba om två veckor. Var? Det kan ni få veta på måndag!

Kommentarer
Postat av: CK

rue de la bleublueblö hahahahahha

2010-09-28 @ 17:46:00
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com
Postat av: tiny tiny tiny tiny

IT'S GOING TO BE LEGEN....wait for it...DARY!!!

2010-09-30 @ 14:39:06
URL: http://tinyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0