Ett inlägg om skolarbete och tisdagar


Tisdagar är inte pluggdagar. Det är tidigt i veckan om man är fortfarande seg efter måndagens brutala uppvaknande efter helgens bravader och skolan slutar halv fem vanligtvis för min del. Att plugga en torsdag är ute.slutet. Nu är klockan tjugo över nio och jag tänker nog slänga en sista blick på böckerna jag återigen inte öppnat denna gudförgätna veckodag, innan jag ska slänga mig i sängen.

Imorgon klockan tio skall ett besök på Naturhistoriska Riksmuséet, vilket innebär två saker; det första, sovmorgon! och det andra, sluta klockan tolv och då bär det av hemåt för att öppna böckerna. Fur realz!

Nu: s to the ömn. Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0