Ber om att få återkomma. Det är en ledsen bakisdag. Här är en lista

10 FAVORITER
Färg: Svart. Eller grått. Johan säger att jag har för lite färg på mig...

mat: indiskt funkar alltid. Annars är tonfisk nice!

Band: Belle and Sebastian och the National
Film: New York Stories
Bok: Pride and prejudice
Sport: räknas tungbrottning??
Årstid: Vår
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad och lakrits. TILLSAMMANS!
Tid på dygnet: natten, definitivt. Eller när man vaknar tidigt och kan ligga och morna sig.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: lite ledsen och stressad, fast lugn. ish
Smak: Jacob <3
Kläder: rutiga boxers och stickadtröja
Bakgrund: vit vägg.
Nagellack: nada
Tid: 19.31
Omgivning: Jacob, massa kuddar och snart min godispåse, mahah
Irritationsobjekt: huvudvärk och en potatisnäsa pga. hysteriskt näsblod. Jag stod för hysterin.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: ehm, ja. 
Brutit mot lagen: det har jag nog hunnit med, ja. 
Blivit arresterad: nejnej
Badat naken: ja!
Varit med på TV: av misstag kanske...
Kysst någon du inte känner: ja.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Johan, David, Jacob.
Du tycker om: mitt underbara kompisgäng! <3 (tre personer är för lite)
Du inte gillar: Mona Sahlin, Adam Sandler och Angelina Jolie.

2 VAL
Kaffe eller te: KAFFE
Vår eller höst: höst, även om jag tycker bäst om våren. Stigande värme gör mig lite stressad.

1 ÖNSKAN:
Få känna mig helt helt frisk.

Kommentarer
Postat av: CK

att inte tycka om jolie borde vara straffbart. den vackraste kvinnan någonsin.

2010-09-06 @ 16:40:38
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com
Postat av: Johanna

hon verkar inte vara trevlig och dessutom ser hon så himla bitchig ut! tacka vet jag miranda kerr :)

2010-09-06 @ 17:17:32
Postat av: CK

haha så du känner na? :D

2010-09-06 @ 19:24:11
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0