Vogue-sex, gayklubbar och skrattattacker



Det här är världens bästa tjej. På riktigt, det här är VÄRLDENS BÄSTA tjej.

Med Carro har jag upplevt de roligaste, underligaste, sorgligaste, bästa stunderna i det här livet. Vi är lika lika som vi är olika. I ettan förde franskalektionerna ihop oss, redan då bestämde vi att vi skulle åka till Paris. Tillsammans upptäckte vi Stockholms bästa secondhand-affärer, insåg att vi hade samma passion för men inte samma storlek när det gällde skor.

Converse och Raybans, Högklackat och hatt. Under första halvan av naturkunskapen blandade läraren alltid ihop oss (tyvärr var hon klipskt nog att sätta betyg på rätt person...) Med Carro har jag vandrat runt i Stockholm med högklackade skor coh bara ben mitt i natten, gått flera mil på åkrar i jakt på flyghavre. Skrattat så läpparna nästan försvunnit och bråkar över musiksmak säkert en miljon gånger. Ibland hållt kvar den andra på jorden och ibland svävat efter uppåt.

30 december ska vi åka till Paris tillsammans, precis som bestämt. Just nu gör vi storslagna planer för vad som kommer revolutionera Stockholm efter vår student.

Trots att du nu för tiden sitter i ett annat klassrum, i en annan byggnad och kallar din klass för Sp08a medan min fortfarande heter Sp3a, så är du den underbaraste som finns. Jag tänker bråka om musiksmak och ordval med dig tills tänderna trillar ur munnen för andra gången.

Det här är ett tidigt grattis-på-födelsedagen, jag älskar dig pyramidalt mycket!

Kommentarer
Postat av: CK

men åh jag började gråta, vet inte ens vad jag ska skriva tillbaka och du vet att jag sällan lämnas utan ord. jag kan inte beskriva i ord vad du betyder för mig och hur mycket jag utvecklas som människa och som vän av att umgås med dig, du är alldeles fantastisk och jag är så glad över att jag träffat dig och dansade sönder insparksfesten i ettan med dig! <3 <3 <3

2010-11-17 @ 21:07:13
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0