Whilst the heart is laughing

Måste få berätta att idag måste ha varit tidernas kanske någonsin bästa måndag! Så. Pyramidalt. Underbar.
Börjar bra med alldeles för lite sömn men jag knatar på, mackor till frukost och skjuts till rådhuset etc.
Chillaxar hela förmiddagen för vad kan man annars göra en måndag på METG, hah!
Tillsammans med Skippy spenderas lunchen med att mobba sönder Racer för att han är lite krallig och gärna visar upp sig och sina bastanta muskler i smyg. Älskar den killen<33
Ekonomipresentation, terminens näst sista grej. Går rätt bra och jag blir lite full i skratt. hehehehe
Ingen matte nanana, åker mot Medborgarplatsen för att döda lite tid. Införskaffar två julklappar och uppfinner ett par grymma rim i huvudet.
Träffar Oskar för en fika på Götgatan. En av mina äldsta vänner och vi ses så sällan men har man känt någon i 8 år och varit bästaste vän från att man var 11 tills man var 16 så sitter alltid någonting särskilt kvar. En typ av genuin omtanke och sånt.
Så bra dag. Det var väldigt länge sen jag var såhär glad över något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0