Gårdagen

Gårdagen bjöd på en hel del. Här kommer tre highlights!

Gårdagens bästa:


Racer, Skippy och 30 år gamla skridskor.

Gårdagens lyckopiller:

Åh, JA, det är sant! :DDDDD det är så fantastiskt underbart härligt! Jag är så kär i min telefon. (och jag lovar, det känns som om min kropp är hel igen!)

Gårdagens överraskning:

Sådana här ap-snygga skor från Jeffrey Campbell, som blivit så himla blogghypade, kostar bara runt 1200 kronor! Trodde prislappen var mycket saftigare än så!

Angående min iPhone, kära läsare. TACK mamma och pappa. Ni må tro att jag fått vänta bra länge på leveransen! Men nu är allt klappat och klart och jag är lyckligt lycklig sådär som materialism gör en, men den här gången lär det inte avta. Den mest kompletta telefonen. ÅH ÄKTA KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0