16 - Min första kyss

Hahah! Okej,

jag var nyss fyllda 15 och skulle sluta åttan. Killen var ett år äldre, nästan två meter lång och jag var kär som en klockad katt efter första gången vi träffades. Så så så blixtkär. Så en eftermiddag innan skolan skulle sluta kom han hem till mig på sin moppe. Vi satt ute på min altan och han drack en Julmust, trots att det var juni. Helt plötsligt som kysste vi varandra.
Det var ovant och blött. Och det höll inte mellan oss. Det tog 2.5 år innan jag blev kär igen.

Funfact nr. 153

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 21:53:58
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0