12 - I min handväska

Jag är en sådan där person som byter väska lika ofta som andra byter underkläder. Därför tänkte jag att det var enklast att visa vad jag alltid alltid alltid försöker ha med mig när jag kliver ut genom dörren! Ibland glömmer jag en grej och ibland hänger ett UNO-spel med but hey, that's just life. ANYWAYS;



Alltid. En spegel, minst två bläckpennor(!), en tofs, plåster, tamponger (cause, you know...), plånbok som oftast ekar tom, handkräm, anteckningsbok, kamera och mobiltelefon.

När jag har huvudet på skaft försöker jag även att få med mig en säkerhetsnål och pappersnäsdukar men det är ju inte alltid man lyckas med sådan rocket science.



Imorgon är det torsdag. Och jag är ledig. HURRA! Ska sova tills jag vaknar och se på filmer. Och plugga.. Såklart!
Och imorgonkväll får jag krypa ner i sängen med Chuck, det ser jag verkligen fram emot! Sovsällskap kommer nog på plats 10 på min lista över livets bästa. Men mer om det en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu kan du ju inte säga mobiltelefon längre :D nu kan du säga iphone ;)

2010-12-09 @ 11:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0