We're half-awake in a fake empire

Jag älskar den här bilden, det ser ut som om ballonger rör på sig i själva fotot. Ni vet vad jag menar, de är inte fångade så att det ser ut som om de, för en sekund, står stilla på himlen innan tiden hinner ikapp de och de fortsätter segla uppåt på himlen.

Det här är förresten mitt sista blogginlägg. Period. Mina bloggar symboliserar meningslöshet i dess allra lamaste benämning. Nu lägger jag av. Lämnar plats åt folk vars bloggar fyller en meningsfullhet som jag inte alls har lyckats med.

Som att klippa bort en liten del av mig själv som inte längre behövs.

Blogglös och Lattefri tjej på 18 vårar söker likasinnad för inköpsrundor av skrivböcker i höstmörkret.


Kommentarer
Postat av: viktoria

:(

2010-10-05 @ 22:45:13
URL: http://svenssonsflickan.blogg.se/
Postat av: CK

?! :(

2010-10-06 @ 21:24:23
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com
Postat av: Anonym

men nej vaaa? hur jag nu kunna hålla koll på dina äventyr?

amanda

2010-10-08 @ 17:51:35
Postat av: linda

NEJ! det tycker jag inte är okej! vad ska jag nu läsa? jag accepterar inte det här! fortsätt skriv. punkt slut end of discussion!

2010-10-12 @ 19:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0