Sushilördag


Idag såg jag ut såhär. Planen var från början att dela en termos kaffe med Gustav, men han ställde sorgligt nog in. Plan B blev därför en date med Jacob. Han har förövrigt tagit körkort nu så vi tog bilen in till stan! Jag är så stolt.

Jeans, ACNE och tröja, Weekday. Typ det enda jag vill ha på mig atm.


Det låg lite tallbarr och skräpade vid vindrutetorkaren. Fint såhär mitt i vintern, tyckte jag.

Vi knatade runt och tittade på kläder ett tag och gick sedan för att äta sushi. Har haft grymma cravings efter det så himla länge! Vi hamnade på Folkungagatan något-nummer. Här är min tröja och Misosoppa.

Och Jacob <3
Klockan var förvisso inte mycket, men vi var helt ensamma. Passade oss utmärkt.

Vi fick vår mat. Hur. Gott. Som. Helst.

Efter vår eminenta middag som avslutades med en kladdkaka på Wayne's hoppade vi in här på vägen tillbaka till bilen, för att handla onyttigheter till filmen vi nu tittar på. Min älskade nörd valde Star Wars. okejrå.

Kommentarer
Postat av: CK

åh missade det där om tallbarr. ja fint!

2011-01-29 @ 12:50:22
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0