Drop dead


Så utöver att min kropp på alla sätt är helt slut av någon anledning jag ännu inte vet, så vaknade jag upp imorse med feber, halsont och nästäppa. Fick helt enkelt ställa in mina shoppingplaner innan skolstart för att stanna i sängen med alvedon, vatten och en huvudvärk som inte var av denna värld.

Riktig febrig-dag, 38.7 som högst och jag har inte varit särskilt kontaktbar. Feber är så långt ifrån toknice man kan komma, tycker jag. Sömn, ja tack, nu tack!

Vilken hemsk vecka det ser ut att bli...

Kommentarer
Postat av: CK

maaaah rahrah-ah-ah-ahhh ge mig outfiten!!! i'd look so frakin hot i den ju :(

2010-09-08 @ 22:32:12
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com
Postat av: Johanna

sry. jag har paxat!

2010-09-09 @ 12:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0