"Your heart must be made of swan feathers", she said


Till att börja med, det utlovade fina äpplet. Och nu en update om mitt senaste liv, för eeh det eeh är ju eeh så spännande... anyway.

I torsdags spenderade jag dagen, kvällen, natten hos Herr Gåfvels. Planen var att vi skulle stiga upp tidigt, runt 04.30, för att gå ut på stan, fota tomheten och soluppgången. Vi upptäckte dock att vädret och temperaturen var emot oss. Vad ska man göra? Vi gick och la oss igen. Hade dock en riktigt grym kväll med Jakieboy, bilden är tagen då vi lekte Carola och använde en sådan där fläkt som vindmaskin. Helt asum.

Och dagen som kom inkluderade att jag mol alena lämnade Jake's eminenta lägenhet på Östermalm för att bege mig till skolan och ett filosofiseminarium som jag tyckte gick utmärkt! Stockholm hade återhämtat sig från regn och kyla och såg ut såhär:


Gårkvällen var som bekant inte helt nykter, som sagt firade vi Nora på Nype och det var rätt swell! Har spenderat denna dag med matteboken, en fin mängd kaffe och en enorm längtan efter Jaccob men hans syns fortfarande inte till. Tyvärr. Runt femtiden svirade jag om och åkte med familjen hem till min moster, första besöket för min del i deras nya, extremt fina, hus.

Som har ett lusthus!

Där firade vi min lillkusin som fyller 4 år imorgon. Han är en riktig liten spellevink <3

Vi blev bjudna på riktigt god mat och blivande fyraåringen fick lika många pistoler som självaste idolen Lucky Luke.


Och efter några timmars firande lämnade vi deras hus och jag återgick till mitt plugg. Då såg det ut såhär.

Är extremt trött nu och har massor med plugg att fixa imorgon också... seegt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0