Höstpromenad och Harry P

Min bästaste man kom hit inatt. Trots att klockan var två på natten, att jag redan somnat sedan länge och han luktade rök från en rökruta så finns det inget bättre än att få somna nära, nära. Vaknade tidigt för att plugga matte och sedan gick vi ut för att titta lite på hösten. Den är här på riktigt nu.



Åh, du är underbar, min bästa! <3

Nu åker tummvantar och halsdukar på foh sho, det är alldeles för kyligt annars! Efter en riktig bra dag och en väldigt god middag (min padre börjar likna en mästerkock) ligger jag nu, trött på matteboken och tittar på Harry Potter. Det enda rätta en söndag tycker jag. Lite glass på det hela så är helgen komplett!

Btw, det här inlägget gav mig gåshud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0