And if you fall hard, I'll fall harder


5 månader idag. Och det här är Jacob. Jag har aldrig haft en 5 månadersdag förut.

Jacob är en underbar person. Jag måste bara få tala om det! Och det är irriterande när folk skriver en massa känslosamma inlägg om hur kärlek känns. Men just idag är det okej, jag får det. Jag har gjort mig förtjänt av det för det tog lång tid innan det var min tur att få känna mig såhär. Lyckligt kär.

Det var värt väntan. Jacob och jag träffades i ett klassrum för ett år sedan. Och för fem månader sedan stod vi och hoppade tillsammans på Shout Out Louds spelning på Kägelbanan. Jag slängde iväg ett sms och frågade om han ville bli tillsammans med mig. Resten är historia. Kärlek är risker. När jag väl blev kär i Jacob visste jag att det var värt det.

Du är bäst älskling.

Kommentarer
Postat av: CK

fiiiint! <3 and yup, u deserve it!

2010-09-19 @ 19:15:09
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com
Postat av: Vix

jaaaag vet :( och den har typ bara börjat :/

2010-09-21 @ 10:32:26
URL: http://svenssonsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0