No skeletons

Kul för övrigt att de flesta av er läser igen! :) tack och bock.

Jag har fått en garderob. Nu är det en stund sedan men jag tänker ändå visa upp den. Den är så förträfflig, tycker jag!


Hattarna ovanpå, såklart. Äntligen en passande plats för dem.


Tadaa! Alla mina bästa plagg! Och ja, hihi, den aprikosa tröjan är sprillans ny, 80 spänn och jag älskar den!


Mina baskrar får också gott om plats! Precis där bredvid min slitna portfölj, en väska som Jacob köpte till mig för 10 kronor och min 16årspresent från Guess. (Skolböckerna låtsas vi inte om!)

Bottenplanet är till för skor.

That's that!

Kommentarer
Postat av: josefin

åh vad fint!

2010-10-23 @ 22:49:41
URL: http://jofesin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0