You have to do it running but you do everything that they ask you to

Bara jag klarar av morgondagen. Gör jag det kommer allt kännas lite mer okej sedan. Organisation och ledarskapsprov samt ett 'effin omprov i geografi som får det att värka lite i lungorna. Sadface

Min man sitter i alla fall mittemot och vi har sovmorgon imorgon. Fina grejer. Vi äter choklad- och hallonpaj som jag bakat, diskuterar JFK och lyssnar på National, ännu bättre.
Jag är så grymt glad över mitt matteprov, jaa klaraa ree! whoop till mig liksom.

Not much to report asså. Till helgen ska Carro och Carro firas. Min Carro på fredag<333 och Charles Carro på lördag. Den sistnämnda skall ha rosettochflugpartaj, jag planerar outfits alla minutrar innan jag somnar som om det inte fanns någon morgondag!

I brist på annat, en smygtagen bild på oss i skolans trapphus. Langar ju inte bästa posen men tycker ändå att den är fin.

Kommentarer
Postat av: CK

meeeen,pussas niii??? vad barnförbjudet :O

2010-11-16 @ 23:02:03
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com
Postat av: Joint.

någon måste ju revoltera på metg :O

2010-11-17 @ 06:46:07
URL: http://collars.blogg.se/
Postat av: livi

men vaaa vadå "langar ju inte bästa posen"?? du e sjukt vacker på denna bild!!!!! nu låter det dock som att du ser ut som quasimodo irl hahahah men menar inte så. menar att du e lika fin på denna som du alltid är:D



(och ja boggan langar haff woop woop haha)

2010-11-21 @ 04:02:42
URL: http://oliviabognar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0