klockan 23.31 den 12 november

I veckan var jag och fixade mina ögonbryn. Gudars skymning, det behövdes! thnx mami. Tyckte först att de blev lite för tunna men nu har jag vant mig. Och hey, det kunde ju inte bli värre än det redan var, haha!

Min farfar har riktigt råa ögonbryn. De är två centimeter tjocka, växer ner mot ögonvrårna och när han går till frisören frågar denne om han ska klippa brynen också. Farfar har mer hår på ögonbrynen än på hjässan. Den största prövning min farfar och jag genomlidit var för två år sedan när vi ätit middag på restaurang och jag höll låda om någonting extremt oviktigt, vad annars? Farfar avbryter mig mitt i en mening och säger med värme i rösten "men, du har ju ärvt mina ögonbryn!" Det är svårt att få mig mållös. Farfar lyckas.

Numera lär man kanske kunna se skillnad på farfar och mig. Såhär ser jag ut.


Och här är min Winnerbäck-lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0