Om 2010 maj-augusti

Vi fortsätter sumeringen av året.

Maj


Vi firade återigen Valborg hemma hos mig med slagsmål om grillning och sjutton filtar. Jag tycker om mitt hår på den här bilden.


Och vi hade så himla mycket plugg men jag mådde rätt fint ändå. Och fortsatte med mitt tedrickande.


Alexandra hade fest och jag var där lite innan för att blåsa såpbubblor. Finns det något bättre?!


Jag och Jacob firade vår första månadsdag med picknick på Djurgården. Det var även den kvällen som jag glömde mig förra iPhone på Djurgårdsfärjan. RIP.


Lite smått började vi med parkhäng igen. <33 Här är Skippy på sin longboard i Kristineberg och fotografen heter Rosanna.


Jag var fortfarande fin i håret som var kortkortkort och såg ut såhär en dag.


Och jag blev som besatt av avocado med balsamvinäger!


Jag fyllde äntligen 18 och bästa kompisarna hade fixat en liten tillställning med Marie Antoinette-tema.


Jag fick min systemkamera och en luftballongsfärd av Jacob. Helt klart bäst alltså. Så här såg utsikten ut från Fåfängan i slutet av maj.

Juni


Jag spenderade en kväll i Nacka med lite fint folk. Grillade mashmallows och så.


Vi åt alla luncher utomhus. Här är Carro.


Och vi hade klassensdag.


Sedan kom äntligen sommarlovet och Carro hade avslutningsfest. Jag var Chiquitabanantjejen, men det såg ni ju?


Vi spenderade lite sommarkvällar på Söder och sedan for vi åt olika håll.


Min familj flög iväg till London och vi spenderade ett par eminenta kvällar i min lya dåra.

Slutet av juni-början av juli jobbade jag som bonde hos Carro. Det var helt underbart.

Juli


Jag började peppa inför P&L och såg ut såhär.


Men väl uppe i Borlänge blev jag sjuk och åkte tillbaka till Stockholm. Åtnjuta Julian Casablancas hann jag dock göra!


Jacob och jag bodde praktiskt taget tillsammans under hela juli. Åt glass och gick runt i butiker på söder. Bäst var nog ändå våra pizza-dejter i Ivar Los park!


Eller vår båttrip<33


Och sedan var det Jacobs tur att fylla myndig, fest med mustasch-tema blev det!


Men han och jag firade med ett dygn i Nyköping.

Augusti


Vi åkte till Gotland ett tag också. Cyklade, sov och sådär.


Och när vi kom hem åkte jag direkt iväg till Dalarö för en kväll av dans, middag och löften om marathonlöpningar med Skippy.


Fikade sönder Café 60 med Frida och Amanda.


Spenderade en kväll med grabbarna hemma hos Johan.


Skolstarten började nalkas och jag såg ut ungefär såhär.

Det var en grym sommar.

Kommentarer
Postat av: CK

åh fyfan vilken sommar vi hade när man ser det såhär! luncherna utomhus, ååh saknar dom. avklippta levis-shorts, biceps och de där söderfikat. tycker så mycket om vårt gäng och jag tycker så mkt om sommaren som sjutton.

2010-12-10 @ 21:43:30
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com
Postat av: Joint.

det är någonting med sommaren som sjutton! min sjutton-sommar var också bäst :) även fast sommaren som arton kommer hack-i-häl!

2010-12-11 @ 10:30:32
URL: http://collars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0