Sleepmode


Vaknar relativt pigg, såhär två dagar innan skolstart. A good old fella' hörde av sig igår så det blev en nattpromenad och lite fula ord innan jag äntligen fick lägga mig i min ensamma säng med två täcken. Min man är i Spanien och kommer hem på söndag, så att vi har varit tillsammans i fyra månader idag får jag hoppa högt över själv. That sucks.

Två dagar kvar. Två freakin' dagar innan skolarbetet tar oss och drar ner våra axlar som om Moder jord herself stod på dem.

Alternativen är följande:

- Följa med yngsta brorsan och mamma på bio. Karatekid. njaa
- Dra med Carro på grönan. har inte pengarna.
- Stanna hemma, se på filmer och chilla sönder innan stressångestpaniken sätter fart igen, riktigt lockande faktiskt.
- Åka in till stan, gå på HM och banken, dricka kaffe och hoppa runt i mina nya skor. mjaaaaaaaaaaa! mjaaaaaaaaaaa!

Åhåhå som ni märker ligger världen sannerligen för mina fötter. Ikväll vankas det middag med Jordens finaste grabbar så jag gör väl bäst i att tagga till innan dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0