Hej


Hej, det här är jag. Jag klär mig i hatt och är nog lite smygpretentiös (men jag är åtminstone medveten om det..). Jag tycker om mina vänner och böcker. Väldigt mycket. Förut bloggade jag här och vissa (exempelvis min bästaste vän Johan) menar på att jag bloggar lite för mycket.. Än så länge ser det här stället likadant ut som det förra men så kanske det inte förblir. Just sayin'.

Jag har en blogg här. Och en här. Och en här. Och en som är hemlig. Jag förstår inte alls vad de menar.... De sa åt mig att sluta blogga. Så jag skaffade en till.

Musikmässigt låter jag lite såhär och ifall jag var en låt skulle jag vara Expectations med Belle and Sebastian.

Egentligen ville jag döpa denna blogg till collarbone.blogg.se eftersom de finaste benen på hela människokroppen är nyckelbenen, meeeen blogg.se förstörde allt för mig! Så det fick blir collars, kragar, helt enkelt.

På fredag börjar jag sista året på gymnasiet, sam ekonomi och jag har den grymmaste klassen i Stockholm. Jag är en meter och åttio centimeter över havet och föredrar högklackat. 

De mest nödvändiga fun facts som behövs för detta grundläggande, I guess. Ja, då kör vi väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0